Bestellen, verzenden, retourneren en garantie

Welkom bij Babyspa Zenn.

Op deze pagina vind u meer informatie over hoe te bestellen, verzenden, retourneren en garantie van de producten uit onze webshop.

Bestellen

In onze webshop vind u een groeiend aantal producten. Wenst u een product te bestellen selecteer deze en stop, indien van toepassing, het juiste formaat of kleur in de winkelmand. Bent u klaar met bestellen kunt u afrekenen. U vult uw naam en adres gegevens in zodat wij weten waarheen wij het bestelde product naar toe kunnen sturen of wie het op komt halen.

U rond de bestelling af door te betalen via iDeal. U komt in de door u vertrouwde bankomgeving en betaald het verschuldigde bedrag. Bij akkoord van de betaling is uw bestelling afgerond en ontvangt een bevestiging hiervan in uw e-mail.

U kunt uw bestelling ook op afspraak ophalen op onze locatie. U betaald dan geen verzendkosten en kiest dan voor de optie ophalen tijdens het afrekenen. Wij nemen dan contact met u op om af te spreken wanneer u langs kunt komen. Wij zijn namelijk niet elke dag standaard aanwezig.

Verzenden

Zodra wij een bestelling hebben ontvangen gaan wij er diezelfde werkdag nog mee aan de slag. Uw product wordt ingepakt en klaargezet voor verzending. Dezelfde werkdag wordt uw pakketje nog ingeleverd bij een door ons gekozen koeriersdienst. U ontvangt van ons de Track & Trace informatie zodat u uw pakketje kunt volgen. Standaard heeft u uw bestelling in huis binnen 2 tot 3 werkdagen. Tijdens de enkele piekmomenten voor en tijdens bepaalde feestdagen kan er enige vertraging zijn in het bezorgen. Hiervoor vragen wij uw begrip.

Verzendkosten zijn standaard €4,95. Voor een bestelling boven de €25,- rekenen wij geen verzendkosten!

Retourneren

In principe kunt u alle producten naar ons retourneren. Behalve verbruiksproducten zoals bijvoorbeeld een massageolie. Zodra die geopend en gebruikt is kunt u deze niet meer retourneren. U kunt producten retourneren indien;

  • U een beschadigd pakje ontvangt van de bezorger. In overleg met de bezorger dient u het pakketje te bekijken of de beschadigde verpakking de inhoud heeft beschadigd en u het pakketje moet weigeren. Of dat u alsnog het pakketje aanneemt. Neem indien u het pakketje aanneemt altijd even contact met ons op.
  • Bij bezorging blijkt dat u verkeerd besteld heeft.
  • Bij uitpakken blijkt dat het product kapot is en of er onderdelen ontbreken.
  • Bij ingebruikname blijkt dat het product niet voldoet aan uw verwachtingen of niet geschikt blijkt voorwaar u het bedoeld heeft. U heeft hier 14 dagen bedenktijd voor.
  • Binnen 30 dagen heeft u sowieso het recht om het product zonder opgaaf van reden aan ons te retourneren. Graag horen wij wel van u toch een reden zodat wij ons aanbod, informatie en service kunnen verbeteren.

Om een product te retourneren dient u contact met ons op te nemen via onze contact pagina, het liefst via het contactformulier. Hierbij geeft u aan dat het om een retour gaat en omschrijft u eventueel het probleem. Wij nemen dan contact met u op en indien van toepassing sturen wij u een retourlabel.

Garantie

Op alle producten zit standaard 2 jaar garantie tenzij anders vermeld. Enkele producten die aan slijtage onderhevig zijn door het normale gebruik vallen vanzelfsprekend niet onder die garantie, bijvoorbeeld tandenborstels.

Gaat een product tijdens normaal gebruik alsnog stuk neemt u dan direct contact met ons op en overleggen wij met u wat er mogelijk is.

Babyspa Zenn, 05-10-2021